söndag 9 november 2008

När olyckan är framme!




När jag höll på och redigera filmen som jag håller på med om NM i smide så upptäckte jag att jag fick med en läskig grejj på film. Det gick bra och Staffan som han heter som blir bränd mår bra och har inga men av det inträffade idag.

Han använde strax efter filmsekvensen en gel som heter Burn Free, jätte bra kylGel som även brandförsvaret använder sig av...

Men se upp när ni håller på med smide och det är folk i närheten, även de vana grabbarna kan göra illa sig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Otäckt! Men det gick bra! Vi hade alla inkluderat den olycksdrabbade utbildning i att behandla brännskador. Han skulle ha kylt längre men men... Det som hände efter släggningen var att man la burnfreeomslag och detta gjorde sin nytta. Det är viktigt att vara försiktig, men när olyckan är framme måste man veta hur man ska agera, då brukar det som i detta fall ändå sluta gott.

Johan Sangberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Johan Sangberg sa...

Ush då. Skönt att det gick bra och så vill jag tillägga att Smeden hela tiden Måste ha uppsikt över Sitt varma järn när det inte är i elden/ässjan. :-(

Johan